Kamis, 19 November 2015

Sembelit Asli Relief - Pencegahan dan Pemulihan

Sembelit Asli Relief - Pencegahan dan Pemulihan

Sembelit adalah tidak selesa dan menjengkelkan, tetapi ia juga adalah sesuatu yang semua orang akan melalui setiap sekali-sekala. Terdapat beberapa sebab-sebab, dari dehidrasi kepada ubat-ubatan, dan jika anda melihat penggunaan di lorong yang di farmasi anda boleh melihat banyak lebih produk kaunter yang direka untuk membantu anda melalui masalah ini.

Antara produk-produk ini adalah berdasarkan kepada ubat-ubat herba atau makanan tambahan lain. Magnesium terkenal dengan bantuan yang kuat, dan senna adalah bahan dalam beberapa orang lain. Bergantung kepada bagaimana anda terdedah kepada mereka, mereka boleh membantu tetapi boleh menimbulkan masalah yang bertentangan; cirit-birit. Perkara yang sama boleh dikatakan untuk banyak ubat-ubat herba yang ada. Berikut adalah beberapa sebab-sebab dan rawatan rumah untuk berurusan dengan sembelit.

Punca

Dehidrasi: Sebahagian besar dari kita sentiasa kering, yang boleh menjejaskan beberapa sistem dalam badan. Salah seorang daripada mereka adalah penyingkiran sisa melalui kolon. Usus mengeluarkan cecair daripada makanan yang dihadamkan supaya kita tidak kehilangan untuk banyak apabila anda "pergi." Jika anda sudah kering, jumlah cecair yang rendah untuk memulakan dan proses penyingkiran mengambil masa yang terlalu keluar. Anda ditinggalkan dengan keras, bahan kadang-kadang memberi kesan yang sukar untuk bergerak.

Kekurangan serat Fiber melakukan beberapa perkara apabila dimakan. Ia boleh membolehkan kita untuk berasa kenyang dengan segera, sekali gus mengurangkan kiraan kalori. Dalam badan, ia boleh membantu mencegah penyerapan lemak dan kolesterol, bergerak melalui sistem dan keluar hujung yang lain. Ia juga adalah penting untuk menjaga sistem yang bergerak di tempat pertama.

Ubat: Sehingga saya berkecai lutut saya, saya tidak tahu bahawa ubat penahan sakit yang kuat boleh menimbulkan masalah utama dengan saluran pencernaan yang lebih rendah. Saya lakukan sekarang. Jika anda perlu mengambil ubat yang mempunyai potensi ini, pastikan anda menambah pelembut najis atau anda akan memerlukan bantuan dengan paip ... kedua-dua anda dan rumah anda.

Pemulihan

Aloe: Saya mempunyai orang yang minum jus aloe kerap komen bahawa mereka adalah kembung dan mengalami kekejangan perut. Mereka terkejut tetapi saya tidak. Melainkan jika ia telah diproses, aloe mengandungi satu set pengundi yang akan menyebabkan itu dan cirit-birit. Jika anda memerlukan laksatif, anda boleh menggunakan ini, tetapi ia akan menjadi satu pengalaman yang menyakitkan. Kerana ia juga mengandungi glikosida jantung, ia tidak boleh menjadi pilihan anda yang terbaik.

Cascara Segrada: orang asli Amerika tahu sifat-sifat herba ini dan menggunakannya sebagai julap. Ia mempunyai lidah konstituen yang sama mempunyai, dan boleh sama kuat ... dan menyakitkan ... untuk digunakan.

Psyllium: Digunakan dengan betul, ini adalah salah satu ubat yang lebih baik untuk sembelit. Tindakan yang adalah disebabkan oleh kandungan serat tumbuhan. Adalah penting untuk ikut arahan pada bekas, kerana ia memerlukan sejumlah cecair untuk berfungsi.

Senna: Jika anda membaca senarai ramuan pada lebih julap kaunter, anda boleh melihat herba ini disebut. Daripada semula jadi, produk bukan pukal ada, ini adalah yang paling sering dipilih. Ia adalah kurang mungkin menyebabkan kikir, sakit dan kejang, walaupun ia masih boleh berlaku kepada ijazah.

Bijian Seluruh: gandum, beras perang dan lain-lain makanan gandum boleh membantu mencegah masalah dari permulaan. Seperti yang dinyatakan di atas, mereka adalah penting untuk menjaga saluran pencernaan anda berfungsi dengan baik dan juga bernilai kedua-dua karbohidrat dan kalori.

Sembelit boleh dielakkan jika langkah-langkah yang betul diambil, dan ia perlu berlaku ia boleh diuruskan. Jika anda mempunyai masalah kerap dengan keadaan ini, ia adalah idea yang baik untuk bercakap dengan doktor anda, kerana anda mungkin memerlukan ubat-ubatan kuat. Pastikan anda bertanya tentang menggunakan ubat-ubat herba di atas, untuk mengelakkan interaksi ubat / herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar