Kamis, 19 November 2015

Pemulihan lipoma Utama

Pemulihan lipoma Utama

Jadi, anda mencari ketulan pada bahagian tengah anda dan perkara pertama yang anda fikir adalah "Oh tidak, saya mendapat Big C." Tetapi apabila anda pergi ke doktor, dia berasa ketulan dan memberitahu anda bahawa tiada apa yang perlu dibimbangkan, bahawa apa yang anda miliki adalah lipoma a. Lipomas adalah tumor lemak yang perlahan-lahan berkembang di bawah kulit makan kira deposit lemak badan anda. Kebanyakan masa, mereka benar-benar tidak berbahaya, kecuali pemandangan yang menyakitkan mata umum mereka.

Selepas pergi ke doktor untuk memastikan bahawa mereka memang berbahaya, terdapat beberapa perkara yang anda boleh cuba untuk membantu menghilangkan ketulan lemak yang terletak seperti susu curdled di bawah permukaan kulit. Jika mereka humongous (yang boleh berlaku apabila mereka membentuk di belakang anda) anda mungkin mahu untuk mendapatkan mereka melalui pembedahan. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa rawatan rumah yang anda mungkin ingin mencuba dahulu sebelum dunia.

Rawatan herba untuk lipomas

Chickweed: teh Chickweed atau salap telah ditunjukkan untuk membantu mengurangkan saiz tumor lemak dan juga menghilangkan mereka sama sekali. Anda boleh mencari krim herba chickweed dan chickweed berdasarkan dan salap kering pada banyak kedai-kedai makanan kesihatan. Untuk membuat teh yang lain: curam dua sudu chickweed kering ke dalam air mendidih selama lima belas minit.
Thuja occidentalis: ini adalah jenis cedar bahawa pengamal pf perubatan Ayurveda suka untuk digunakan sebagai rawatan untuk masalah kulit biasa seperti ketuat, polip dan lipomas. Gosok tumor lemak anda dengan gabungan thuja ekstrak dan air 2-3 kali sehari untuk mencapai hasil yang terbaik.
Perubahan gaya hidup

Mereka tidak memanggil lipomas "tumor lemak" untuk suka-suka. Lelaki-lelaki ini sebenarnya terdiri daripada lemak yang disimpan di dalam badan anda. Salah satu cara terbaik untuk mengurangkan kehadiran mereka adalah untuk mengurangkan pengambilan lemak. Makan daging lebih ramping dan mengelakkan orang-orang lemak produk tenusu kandungan lazat tetapi tinggi seperti keju dan mentega.

Anda juga boleh cuba beberapa ubat-ubat herba yang bertujuan untuk membantu meningkatkan metabolisme anda dan membakar lemak yang sebelum mereka menambah kepada masalah lipoma anda. Teh hijau adalah pembakar lemak yang hebat, hanya pastikan anda minum perkara yang sebenar sebagai ganti makanan tambahan yang tidak berfungsi hampir sama dengan baik. Terdapat juga merupakan herba yang dipanggil bedellium India yang boleh membantu anda membakar lemak, pastikan bahawa anda tidak mempunyai keadaan tiroid sebelum mengambilnya.

Cara terbaik untuk menangani lipomas ini adalah mungkin untuk menggunakan gabungan lipoma mengurangkan salap, pembakaran lemak makanan tambahan herba bersama-sama dengan diet yang betul dan senaman. Selain itu, ia akan membantu jika anda melakukan siram toksin dan mengambil makanan tambahan meningkatkan imun seperti dandelion atau Echinacea. Sedia maklum, tumor lemak tidak akan hilang sekelip mata dan ia mungkin mengambil masa beberapa bulan untuk melihat apa-apa hasil yang nyata.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar